10 Ocak 2014 Cuma

Tarhanalı Omlet

Tarhana deyince şaşırdın değil mi? Şu BYBO doğumdan önce hayatıma girseymiş ne kadar harika olurmuş :) BYBO ne diyeceksin. Bebek yapım bakım onarım :) Facebook ta bulduğum bir grup. Aslında İnstagramdan takip ettiğim Falname sayesinde kesşfettim. (iyi ki varsın Derya) Herneyse bu tarifi de BYBO dan Emel Alnady vermişti. hemen denedim :) Benim Tosbik, Kurbik Durucan bayıldı :) Sana da hemen yazayım dedim.


Malzemeler : 
  • Yumurta (bebenin ayına-yaşına bağlı olarak yumurta miktarı değişiklik gösterebilir. Hatta iyice büyüyünce bence hep birlikte yiyin inanılmaz lezzetli oluyor)
  • Tarhana ( elbetteki yumurtanın miktarına göre değişiyor...)
  • Yulaf Ezmesi
Hazırlanışı :

Tarhanayı suda yumuşayana kadar bekletiyorsun. sonra üstüne yumurtayı kırıyorsun (eğer benim Durucuk gibi hala yaşına basmamış bir beben varsa yumurtanın sarısını kullanıyorsun)yulaf ezmesini olaya dahil ediyorsun (ben de olmadığı için kullanmadım böylesi de güzel oldu) çırpıştırıyorsun. Döküyorsun tavaya pişiriyorsun. Piştikten sonra üstüne tereyağı ya da zeytin yağı gezdiriyorsun. Eğer beben büyük ise yemeğin içine de yağı koyabilirsin ancak yanmış yağ her daim sakıncalıdır yakmamaya özen göster...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...